Кермова рейка – головний вузол кермової системи. Рейка відповідає за передачу зусилля від керма на передні колеса. Щоб максимально полегшити та спростити процедуру водіння, на автомобілях встановлюються рейки з підсилювачем кермового управління. ЕГПК складається з трьох основних компонентів: електронної системи управління, гідравлічного та насосного вузла. Електронна плата розташовується безпосередньо у корпусі насоса.
Електронну плату називають «мозком» ЕГПК. Електроніка керує роботою приводу насоса системи гідропідсилювача. Коли плата виходить з ладу, підсилювач кермового управління перестає працювати. Причиною несправності плати може стати окислення або перегорання елементів.
Як визначити, що електронна плата зламана:
Плата ЕГПК найчастіше втрачає працездатність через вплив вологи. Якщо є, навіть невеликі пошкодження у корпусі насоса, на поверхню плати може потрапляти волога, сіль, пісок. Агресивне середовище призводить до руйнувань друкованих провідників, електронних компонентів та замикань.
Як водій зрозуміє, що зламана саме плата:
Якщо така неприємність сталася, необхідно терміново звертатися за допомогою у спеціалізований сервіс. Після діагностики, якщо справа дійсно у платі управління, а не в датчику, механіки зазвичай пропонують кілька варіантів розв'язання проблеми:
Всі перераховані вище варіанти або складно здійсненні, або дорогі.
Ми можемо запропонувати вам, за прийнятною ціною, плати насосів, розроблені нашими фахівцями.
Наша компанія багато років займається продажем б / в автозапчастин. І ми зіткнулися з наступною проблемою: механічно рейка може перебувати у гарному стані, а плата управління вийшла з ладу. У разі виходу з ладу керуючого мікроконтролера, відновити таку плату неможливо, прошивки немає у вільному доступі, та й купити специфічний мікроконтролер досить проблематично.
Саме тому, інженери нашої компанії зайнялися розробкою своєї плати. Випробування електронної плати велися на насосі ЕГПК SK 302R. Через особливості застосовуваного у даному насосі приводу, система управління виходить досить складною. Нашим інженерам вдалося повторити її. Після додаткових випробувань, фахівці допрацювали плату для того, щоб вона працювала з діагностичними системами по CAN-шині та її можна було адаптувати під конкретний автомобіль. ЕБУ автомобіля не помітить різниці між нашими платами та оригінальними.
Ми не зупиняємося на досягнутому та можливо, вже в найближчому майбутньому, інженери MSG Equipment порадують новими розробками у області електронних плат.
Плата керування насоса ЕГПК SK302BOARD призначена для заміни оригінальної плати, що вийшла з ладу, та встановлюється замість неї. Оригінальні номери насосів, до яких підходить...