Ремонт електричної кермової рейки – один з найбільш складних процесів, він вимагає високого професіоналізму майстра та наявності обладнання для діагностики й ремонту. Ремонт кермового механізму включає: діагностику рейки та оцінку ступеня придатності основних її деталей. Після того, як рейка розбирається, зношені деталі та елементи змінюють на нові.
- Важливо знати, що підготовка рейки до ремонту завжди включає мийку та піскоструминну обробку поверхонь.
- Для відновлення знадобиться розбирання рейки та дефектовка її деталей, щоб вірно оцінити характер пошкоджень та ступінь їх тяжкості.
- Далі проводиться видалення вироблення та слідів іржі, які з'являються з-за пошкоджених пильовиків або ослаблених хомутів.
- Якщо необхідно, проводиться рихтування основного та черв'ячного вала. Коли присутній ефект закушування в одну зі сторін, проводиться розточування корпусу рейки та його гільзовка.
- Змінюються вже зношені деталі рейки: корпус, втулки, вал, підшипники, сальники, кільця ущільнювачів.
Після завершення відновлення, електричну рейку збирають за допомогою спеціального обладнання. Рейка проходить діагностичний тест, що імітує реальну роботу на автомобілі.
Використання в роботі EPS-контролера MS561
Грамотну діагностику та якісний ремонт гарантує використання спеціального обладнання MSG Equipment. EPS-контролер MS561 необхідний для перевірки працездатності електричних рейок, колонок та електрогідравлічних насосів підсилювачів керма.
Неробоча рейка підключається до MS561. Якщо рейка не включається, відкривають блок управління. Виходячи з досвіду ремонту інших електричних рейок, можна виявити типові проблеми: потрапляння вологи та фізичні ушкодження, проблема з контактними групами, проблеми з живленням або датчиками, вихід з ладу датчиків.
Дивимося на зміни в помилках та виявляємо проблемний вузол. Далі фокусуємося на усуненні проблеми та перевіряємо рейку, використовуючи EPS-контролер.
Пам'ятайте, вчасно виконане відновлення кермової рейки, допоможе уникнути ремонту керма та усього кермового механізму.
COMMENTS