Причини несправності гальмівного супорта

► Стенд MS300 перевіряє працездатність супортів до та після ремонту

Конструктивно супорт пов'язаний з усією гальмівною системою. Він складається з циліндра з поршнем, скоби, яка рухається на напрямних, штуцерів та пильовиків.

Типові несправності:

  • Частою причиною відмови супорта, можна сміливо назвати пошкодження пильовиків. Поршень виготовлений зі сталі, стійкою до корозії, але з часом, через взаємодію з навколишнім середовищем, він може покриватися іржею.
  • Поршень має плавучу посадку, щодо посадкового місця, тому навіть невелика корозія, може стати причиною погіршеної рухливості. Одна з частих причин пошкодження пильовиків – некваліфіковане обслуговування. Наприклад, коли колодки змінюють непрофесійні фахівці.

Проблеми в роботі гальмівних супортів

Гальмівну рідину, не вважаючи на пробіг авто, потрібно міняти не менше одного разу на три роки, до того, як станеться критичне скупчення води. В областях, де рівень вологості часто підвищений, міняти рідину краще раз на рік.

Вироблення дисків та колодок. Сильний їх знос призводить до того, що поршень супорта висувається далі, щоб створити належне гальмівне зусилля. Через це відбувається порушення цілісності пильовиків, може трапитися заклинювання гальмівного супорта.

Щоб уникнути проблем з супортом, необхідно стежити за станом всієї системи: замінювати зношені елементи та зламані деталі, змащувати вчасно напрямні.

Що робити, якщо виникли несправності з супортом?

Розглянемо найчастіші ознаки несправності вузла:

  • Гальмівна рідина тече. Щоб цього не сталося, необхідно стежити за рівнем гальмівної рідини у бачку, оглядати зовнішню та внутрішню поверхні супортів. При появі слідів масла, потрібна негайна допомога професіоналів.
  • Буває, що рідина починає текти в зазорі поруч з поршнем та циліндром або через штуцер. У цьому випадку необхідно розібрати агрегат, поміняти ГТВ.
  • Машину, без видимої причини, веде в сторони після гальмування. Коли підвіска та шини в повному порядку, подібна поведінка авто може говорити про різницю гальмівних зусиль. Причина несправності – заклинювання гальмівного супорта.
  • Металевий скрегіт колодок свідчить про відмову направляючих супорта. Буває, що супорт заклинює через пошкодження пильовиків.
  • Перегрівання гальмівних дисків. Коли після руху та нечастого гальмування, диски настільки розжарені, що відчувається запах палаючих колодок, – практично завжди, це свідчить про підклинювання супорта.

У спеціалізованих сервісах для якісної діагностики та ремонту гальмівних супортів використовують професійне обладнання виробництва MSG Equipment. Використовуючи стенд, можна легко провести перевірку супорта на герметичність. Стенд MS300 перевірить працездатність супорта до початку ремонту та після його завершення. Стенд допоможе майстру, без зайвих зусиль, виявити протікання агрегату, падіння тиску при навантаженні. Дане обладнання перевіряє коректність роботи електромеханічного приводу стоянкового гальма.

Залишити коментар

* Ім'я :
* E-mail: (Не буде опубліковано)
* Коментар :