гру 10, 2019
1515

Обслуговування гальмівної системи взимку

Контрольний технічний огляд гальмівної системи напередодні зими

Готуючись до зими, необхідно перевірити, в якому стані знаходиться автомобіль та обов'язково звернути увагу на його гальмівну систему. Крім купівлі незамерзаючої рідини для омивача та заміни гуми, потрібно ще перевірити стан гальмівних колодок, дисків, гальмівної рідини. Навіть найновіші зимові шини не вбережуть від ДТП, якщо в автомобілі несправні гальма.

Гальмівна система – найважливіший компонент системи безпеки транспортного засобу. Елементи гальмівної системи, які постійно взаємодіють між собою: колодки, диски, барабани, гальмівна рідина. Якщо навіть один з перерахованих вище компонентів вийде з ладу, продуктивність роботи всієї системи помітно знизиться.

Гальмівні колодки

Колодки знаходяться у постійному контакті з гальмівними дисками або барабанами. Колодки впливають на диски, щоб уповільнити хід автомобіля або повністю зупинити його. Під час гальмування, колодки розігріваються до високої температури, близько 800 C. З цієї причини, необхідно звертати увагу на якість колодок.

Термін служби колодок залежить від безлічі параметрів, але в основному від матеріалу, з якого зроблені фрикційні накладки. Зазвичай заміна колодок здійснюється кожні 10 - 15 тисяч кілометрів пробігу авто. Існує кілька основних ознак, що свідчать про те, що колодки вимагають термінової заміни: характерний високий звук (писк) під час гальмування; знижується ефективність гальмування з особистих спостережень водія; різке натиснення на гальмо супроводжує відчуття биття, немов машина долає перешкоди.

Гальмівні диски

Натискання на педаль гальма, призводить до затиску металевого диска, жорстко з'єднаного з колесом, таким чином відбувається процес гальмування. Сьогодні найпопулярнішим є дисковий гальмівний механізм, тому що саме його конструкція гарантує високу ефективність при гальмуванні у різних погодних умовах.

Гальмівні диски – це деталі, що зношуються. З цієї причини потрібно на регулярній основі контролювати їх товщину та стан поверхні. Контроль технічного стану дисків зазвичай проводиться під час планової заміни колодок.

Гальмівна рідина

Гальмівна рідина служить для передачі механічних зусиль на гальмівні механізми під час натиску на педаль гальма.

Контроль за станом гальмівної рідини повинен включати два моменти: це контроль рівня рідини у компенсаційному бачку та відсоток вмісту вологи. Швидке зниження рівня гальмівної рідини у компенсаційному бачку свідчить про витік – це є серйозним приводом звернутися за допомогою до спеціалістів СТО. Також кожні 30-40 тисяч кілометрів пробігу потрібно змінювати гальмівну рідину. Щоб перевірити, в якому стані перебуває гальмівна рідина, на СТО використовуються спеціальні прилади.

Тонкощі технічного огляду

Несправності гальмівної системи стають причиною понад 40 % усіх ДТП. Тому кожен водій повинен володіти інформацією про можливі несправності гальм, щоб запобігти виникненню аварійної ситуації.

Ознаки пошкоджень гальмівної системи:

  •  збільшився робочий хід педалі, а ефективність гальмування знизилася;
  •  розгальмовування коліс відбувається не повністю;
  • пригальмовує одне колесо, коли педаль у відпущеному положенні;
  • з'явилися сторонні звуки, стукіт, свист, вібрації;
  • машину заносить або веде у сторони;
  • потрібно збільшити зусилля на педаль.

Першочергові причини того, що збільшився робочий хід педалі: стався витік гальмівної рідини; повітря в гальмівній системі; посилилося биття в дисках; істотний знос гумових ущільнювачів.

Неефективне гальмування буває через: несправність або замаслення налагоджень колодки; заклинило поршень; відбулося перегрівання елементів; використовувалися колодки з невідповідними накладками; розгерметизація контурів; проблеми в налаштуваннях приводу регулятора тиску.

Причин, за якими трапляється неповне розгальмовування коліс авто, буває кілька: відсутній вільний хід педалі гальма; виступає регулювальний болт штока підсилювача; заклинило поршень головного циліндра; пошкодилися гумові ущільнювачі.

Якщо пригальмовує одне з коліс, коли гальмо перебуває у відпущеному положенні, причиною для цього може стати: заклинювання поршня з причини виникнення корозії; деформувалися прокладки циліндра; невірно відрегульовано положення ручника; порушено положення супорта.

Головні причини появи сторонніх звуків: замаслилася або забруднилася фрикційна накладка; послабився натяг стяжних пружин; спостерігається загальний знос дисків та накладок.

Причиною виникнення заметів, при натисканні на педаль гальма, можна назвати: закупорювання сталевої трубки через появу вм'ятин або засмічень; заклинило поршень; забруднилися або замаслилися диски; проблеми в роботі контуру; порушений кут налаштування коліс; різний рівень тиску в колесах.

Коли водієві потрібно докласти більше зусиль, ніж це буває зазвичай, виконуючи гальмування, це говорить про те, що можливо присутні такі пошкодження: несправності вакуумного підсилювача; деформація ущільнювачів циліндрів.

Підсумки 

Підсумовуючи, треба сказати, що будь-яка несправність у гальмівній системі – привід звернутися за допомогою до спеціалізованого сервісного центру. Щоб система гальмування була завжди у справному стані, проводиться обов'язковий, регулярний технічний огляд. ТО допомагає негайно виявити та усунути можливі несправності.

Якісне та своєчасне обслуговування гальмівної системи буде гарантією повного контролю над автомобілем при будь-яких ситуаціях взимку.

COMMENTS

Залишити коментар

* Ім'я :
* E-mail: (Не буде опубліковано)
* Коментар :
Контрольний технічний огляд гальмівної системи напередодні зими js_def js_def
гру 10, 2019
1515

Обслуговування гальмівної системи взимку

Контрольний технічний огляд гальмівної системи напередодні зими

Готуючись до зими, необхідно перевірити, в якому стані знаходиться автомобіль та обов'язково звернути увагу на його гальмівну систему. Крім купівлі незамерзаючої рідини для омивача та заміни гуми, потрібно ще перевірити стан гальмівних колодок, дисків, гальмівної рідини. Навіть найновіші зимові шини не вбережуть від ДТП, якщо в автомобілі несправні гальма.

Гальмівна система – найважливіший компонент системи безпеки транспортного засобу. Елементи гальмівної системи, які постійно взаємодіють між собою: колодки, диски, барабани, гальмівна рідина. Якщо навіть один з перерахованих вище компонентів вийде з ладу, продуктивність роботи всієї системи помітно знизиться.

Гальмівні колодки

Колодки знаходяться у постійному контакті з гальмівними дисками або барабанами. Колодки впливають на диски, щоб уповільнити хід автомобіля або повністю зупинити його. Під час гальмування, колодки розігріваються до високої температури, близько 800 C. З цієї причини, необхідно звертати увагу на якість колодок.

Термін служби колодок залежить від безлічі параметрів, але в основному від матеріалу, з якого зроблені фрикційні накладки. Зазвичай заміна колодок здійснюється кожні 10 - 15 тисяч кілометрів пробігу авто. Існує кілька основних ознак, що свідчать про те, що колодки вимагають термінової заміни: характерний високий звук (писк) під час гальмування; знижується ефективність гальмування з особистих спостережень водія; різке натиснення на гальмо супроводжує відчуття биття, немов машина долає перешкоди.

Гальмівні диски

Натискання на педаль гальма, призводить до затиску металевого диска, жорстко з'єднаного з колесом, таким чином відбувається процес гальмування. Сьогодні найпопулярнішим є дисковий гальмівний механізм, тому що саме його конструкція гарантує високу ефективність при гальмуванні у різних погодних умовах.

Гальмівні диски – це деталі, що зношуються. З цієї причини потрібно на регулярній основі контролювати їх товщину та стан поверхні. Контроль технічного стану дисків зазвичай проводиться під час планової заміни колодок.

Гальмівна рідина

Гальмівна рідина служить для передачі механічних зусиль на гальмівні механізми під час натиску на педаль гальма.

Контроль за станом гальмівної рідини повинен включати два моменти: це контроль рівня рідини у компенсаційному бачку та відсоток вмісту вологи. Швидке зниження рівня гальмівної рідини у компенсаційному бачку свідчить про витік – це є серйозним приводом звернутися за допомогою до спеціалістів СТО. Також кожні 30-40 тисяч кілометрів пробігу потрібно змінювати гальмівну рідину. Щоб перевірити, в якому стані перебуває гальмівна рідина, на СТО використовуються спеціальні прилади.

Тонкощі технічного огляду

Несправності гальмівної системи стають причиною понад 40 % усіх ДТП. Тому кожен водій повинен володіти інформацією про можливі несправності гальм, щоб запобігти виникненню аварійної ситуації.

Ознаки пошкоджень гальмівної системи:

  •  збільшився робочий хід педалі, а ефективність гальмування знизилася;
  •  розгальмовування коліс відбувається не повністю;
  • пригальмовує одне колесо, коли педаль у відпущеному положенні;
  • з'явилися сторонні звуки, стукіт, свист, вібрації;
  • машину заносить або веде у сторони;
  • потрібно збільшити зусилля на педаль.

Першочергові причини того, що збільшився робочий хід педалі: стався витік гальмівної рідини; повітря в гальмівній системі; посилилося биття в дисках; істотний знос гумових ущільнювачів.

Неефективне гальмування буває через: несправність або замаслення налагоджень колодки; заклинило поршень; відбулося перегрівання елементів; використовувалися колодки з невідповідними накладками; розгерметизація контурів; проблеми в налаштуваннях приводу регулятора тиску.

Причин, за якими трапляється неповне розгальмовування коліс авто, буває кілька: відсутній вільний хід педалі гальма; виступає регулювальний болт штока підсилювача; заклинило поршень головного циліндра; пошкодилися гумові ущільнювачі.

Якщо пригальмовує одне з коліс, коли гальмо перебуває у відпущеному положенні, причиною для цього може стати: заклинювання поршня з причини виникнення корозії; деформувалися прокладки циліндра; невірно відрегульовано положення ручника; порушено положення супорта.

Головні причини появи сторонніх звуків: замаслилася або забруднилася фрикційна накладка; послабився натяг стяжних пружин; спостерігається загальний знос дисків та накладок.

Причиною виникнення заметів, при натисканні на педаль гальма, можна назвати: закупорювання сталевої трубки через появу вм'ятин або засмічень; заклинило поршень; забруднилися або замаслилися диски; проблеми в роботі контуру; порушений кут налаштування коліс; різний рівень тиску в колесах.

Коли водієві потрібно докласти більше зусиль, ніж це буває зазвичай, виконуючи гальмування, це говорить про те, що можливо присутні такі пошкодження: несправності вакуумного підсилювача; деформація ущільнювачів циліндрів.

Підсумки 

Підсумовуючи, треба сказати, що будь-яка несправність у гальмівній системі – привід звернутися за допомогою до спеціалізованого сервісного центру. Щоб система гальмування була завжди у справному стані, проводиться обов'язковий, регулярний технічний огляд. ТО допомагає негайно виявити та усунути можливі несправності.

Якісне та своєчасне обслуговування гальмівної системи буде гарантією повного контролю над автомобілем при будь-яких ситуаціях взимку.

COMMENTS

Залишити коментар

* Ім'я :
* E-mail: (Не буде опубліковано)
* Коментар :