вер 21, 2020
107

Техпідтримка – наша головна перевага

Техпідтримка при купівлі діагностичного обладнання для СТО

Продаж діагностичного обладнання для СТО неможливий без налагодженої роботи служби технічного обслуговування. Тому ми створили трирівневу систему підтримки клієнтів. 

  1. Навчання
  2. Допомога в діагностиці та ремонті агрегатів
  3. Допомога при обслуговуванні або несправності обладнання

Навчання.

На цьому рівні технічної підтримки ми знайомимо клієнтів з особливостями та методикою роботи на нашому обладнанні, а також ділимося теоретичними знаннями та практичними навичками ремонту агрегатів автомобіля. Програма навчання попередньо узгоджується з клієнтом, враховуються усі його потреби та побажання. У більшості випадків, це платна послуга, але при купівлі деяких зразків обладнання (наприклад, контролера агрегатів ЕПК MS561) надається безкоштовне навчання. Клієнти, які пройшли навчання, стають частиною спільноти, де учасники допомагають один одному розв'язувати питання, пов'язані з ремонтом агрегатів.

Допомога в діагностиці та ремонті агрегатів.

Ми допомагаємо діагностувати несправності агрегатів та усувати їх в тих випадках, коли у клієнта виникли труднощі. Найчастіше це буває, коли клієнт тільки починає освоювати новий напрямок діяльності.

Допомога при обслуговуванні або несправності обладнання.

На цьому рівні ми розповідаємо, як оптимально та ефективно експлуатувати наше обладнання. Важливо розуміти, що будь-який технічний пристрій може вийти з ладу через низку об'єктивних причин, наприклад, через природний знос або помилки при експлуатації. Тому ми прийняли та відпрацювали схему взаємодії з клієнтами, при якій можна швидко та безкоштовно відновити працездатність гарантійного обладнання (а на ремонт післягарантійного обладнання отримати максимальну знижку). Коли клієнт звертається до нас, консультант технічної підтримки спочатку віддалено консультує з питань діагностики та ремонту. Потім, якщо потрібно, ми надаємо нову запасну частину для заміни дефектної. Якщо такий спосіб не дозволяє відновити працездатність обладнання, ми забираємо обладнання та ремонтуємо його.

Яким каналом комунікації скористатися?

Ви можете звернутися за консультацією або допомогою до фахівців MSG Equipment використовуючи:

  • форми зворотного зв'язку на сайті;
  • чат на сайті;
  • телефон;
  • електронну пошту;
  • групи у месенджерах Viber, Skype, WhatsApp, Telegram.

Висновок

Служба технічної підтримки MSG Equipment, в першу чергу, створена для обслуговування зареєстрованих комерційних користувачів, для вирішення їх конкретних технічних питань та проблем.


Служба працює з 9.00 до 18.00 з понеділка по суботу. Тому, якщо ви звернулися з питанням ввечері або у вихідний, фахівці дадуть відповідь вранці наступного робочого дня. Проте, жодне питання ми не залишимо без уваги.

Ми поважаємо кожного нашого клієнта та робимо усе можливе, щоб ви отримали якісну технічну підтримку.

COMMENTS

Залишити коментар

* Ім'я :
* E-mail: (Не буде опубліковано)
* Коментар :