жов 26, 2020
691

Діагностика японських рейок за допомогою MS561 та MS550

Діагностика та ремонт кермових рейок японських автомобілів

1. Конструктивні особливості ЕПК на автомобілях азійських виробників.

2. Несправність в рейці MA107 автомобіля Mazda 6 2010-2013.

3. Контролер MS561 та адаптер MS550 – інструменти для діагностики та ремонту кермових рейок.

Сучасний автомобіль складно уявити без підсилювача кермового управління. Адже легкість управління – одна з найважливіших споживчих якостей автомобіля. Електричний підсилювач, завдяки своїм перевагам, встановлюється на більшість автомобілів останніх моделей.

Існує кілька поширених конструкцій електропідсилювачів, інтегрованих у кермову рейку. Електропідсилювачі на азійських автомобілях (Lexus, Mazda, Hyundai, Honda, Toyota та ін.) мають конструктивну особливість: блок ЕПК тут встановлений окремо від рейки та з'єднується з нею за допомогою штатної проводки.


Таке рішення створює сприятливі умови роботи блоку управління в порівнянні з рейками, де ЕПК встановлений безпосередньо на агрегаті: менше температурних перепадів, тряски, а також виключаються механічні та хімічні впливи від дорожнього покриття. Але при цьому несправності таких рейок складно діагностувати без спеціального обладнання.

Як перевіряють та ремонтують японські рейки з ЕПК

Багаторічний досвід фахівців Master Service показує: щоб діагностувати несправність ЕПК (та усунути її), у 96 % випадків рейку необхідно зняти з автомобіля. І тільки у виняткових випадках проблему можна вирішити за допомогою відповідного діагностичного сканера.

Щоб знайти несправність, на електронні елементи рейки потрібно подати певні сигнали. У мережі СТО Master Service цю задачу вирішують за допомогою контролера MS561 та адаптера MS550. Пристрої приєднують до рейки за допомогою спеціальних кабелів, імітуючи, таким чином, підключення агрегату до автомобіля.

Для прикладу розглянемо несправність, яка найчастіше виникає в рейках MA107 автомобіля Mazda 6 2010-2013 р.в .:

  • потрібно докладати різні сили при повороті керма вліво та вправо;
  • при включенні двигуна кермо самостійно провертається в одну зі сторін на граничний кут.

У більшості випадків ці симптоми свідчать про порушення в роботі датчика моменту. Під'єднавши рейку до контролера MS561 та адаптера MS550, ми виявляємо, що показання датчика моменту в статичному положенні не рівні 0. У цьому випадку на блок управління ЕПК в автомобілі йде помилковий сигнал, що й призводить до вищезазначених наслідків.

Щоб усунути цей дефект, потрібно демонтувати датчик моменту, розібрати його та оцінити стан направляючої втулки. Якщо на втулці є тільки сліди зносу, можна зібрати та встановити датчик моменту на рейку, а потім відкалібрувати. Якщо ж є механічні руйнування, датчик потрібно замінити.


Новий датчик потрібно також відкалібрувати, для цього також використовують контролер MS561 та адаптер MS550.


Таким чином, MS561 – незамінний інструмент для діагностики та ремонту кермових рейок. Крім того, контролер MS561 можна використовувати для діагностики та ремонту кермових рейок та насосів ГПК, які працюють по протоколу FlexRay, використовуючи спеціальні кабелі для підключення обладнання.

COMMENTS

Залишити коментар

* Ім'я :
* E-mail: (Не буде опубліковано)
* Коментар :