Обладнання MSG Еquipment надійне та високоякісне, однак в процесі експлуатації будь-якого обладнання, рано чи пізно виникають технічні питання, пов'язані з його обслуговуванням та ремонтом.
Наша досвідчена команда допоможе вам вирішити завдання, пов'язані з роботою нашого обладнання, а також відповість на будь-які питання, що стосуються сервісного обслуговування.
Ви маєте можливість поставити питання, заповнивши форму для звернення в розділі «Зв'яжіться з нами». Також з нами можна зв'язатися за контактним телефоном, або за іншими вказаними на сайті контактами.
Для підвищення швидкості розв'язання питань ми створили форму «Питання – Відповідь», з якою рекомендуємо вам ознайомитися, перед тим як поставити запитання.
Відповідь: Найбільш частою причиною подібних випадків є неправильне підключення пристрою, що перевіряється. Тому перед пошуком рішення, рекомендуємо звірити правильність підключення згідно з інструкцією по експлуатації, що додається до стенда/приладу. Подальшим варіантом розв'язання проблеми є оновлення прошивки, яке ви можете завантажити з нашого сайту. У будь-якому випадку, ви можете зв'язатися з нами одним із зазначених способів, ми протестуємо ідентичний реле-регулятор в умовах наших лабораторій, та повідомимо вам результат.
Відповідь: Така ситуація можлива в результаті порушення правил експлуатації обладнання, або в результаті пульсації напруги мережі живлення.
Відповідь: Наша команда постійно працює над поліпшенням конструкції та програмного забезпечення обладнання, внаслідок цього можливі невеликі розбіжності з функціями та програмним забезпеченням, описаними в інструкції до обладнання.
Через особливості конструкції електричної частини стенда/приладу, не для всіх моделей обладнання є можливість виконати оновлення прошивки в умовах автосервісу.
Відповідь: Ми не радимо самостійно ремонтувати або налаштовувати наше обладнання (за винятком окремо обумовлених випадків), проте остаточний висновок з приводу гарантії ми зможемо зробити, лише коли прилад/стенд або його окремий вузол потрапить до нас на ремонт.
Відповідь: У разі, якщо наші співробітники мають досвід ремонту подібних агрегатів/вузлів, ми постараємося вам допомогти, використовуючи вище означені способи зв'язку.
Відповідь: Незалежно від того, чи знаходиться обладнання від MSG Equipment на гарантії чи ні, ми не рекомендуємо його ремонтувати самостійно. Однак в деяких випадках (значна віддаленість від сервісного центру, скорочення термінів простою несправного обладнання) ми можемо в телефонному режимі, або за допомогою електронної пошти, дати необхідні рекомендації з пошуку несправності та підбору запчастини для ремонту. Також ми можемо допомогти вам віддалено продіагностувати та налаштувати, за допомогою мережі інтернет, стенди MS111, MS561.
Відповідь: Найбільш частою причиною даної несправності є підгоряння контактів магнітного пускача. Розв'язання проблеми – заміна пускача на новий.
Відповідь: При перевірці цього виду реле-регулятора слід вибирати режим SIG.
Зателефонувавши до служби технічної підтримки, рекомендуємо заздалегідь записати номер обладнання, який ви можете знайти на задній/боковій стінці приладу/стенда виробництва MSG Equipment.