Тестер MS561 PRO призначений для діагностики демонтованих з автомобіля агрегатів ЕПК, керованих за протоколами: CAN, CAN-FD і FlexRay, а також керованих за двома незалежними шинами CAN. У максимальній комплектації тестер дає змогу продіагностувати агрегати майже 4000 моделей автомобілів, включно з найсучаснішими.
* Комплектація може відрізнятися від представленої на фото. Комплектацію уточнюйте із виробником.
Напруга живлення, В |
230/120 |
Тип мережі живлення |
Однофазна |
Частота мережі живлення, Гц |
50/60 |
Потужність, Вт |
2000 |
Габарити (Д×Ш×В), мм |
355×255×93 |
вага, кг |
6 |
Перевірка агрегатів ЕПК |
|
Вихідний струм, А |
До 100 А (90 А при живленні 120 В) |
Імітовані сигнали |
- Включене запалювання - Працюючий двигун - Швидкість автомобіля - Швидкість обертання рульового колеса |
Робота з шинами передачі даних |
CAN CAN-FD FlexRay |
Додатково |
|
Види захисту |
- Коротке замикання - Перевантаження - Перегрів |
Підключення діагностичного сканера |
OBDII |
Підключення до ПК |
USB/Bluetooth |
Оновлення ПЗ |
Так |
Тестер MS561 PRO призначений для діагностики демонтованих з автомобіля агрегатів ЕПК, керованих за протоколами: CAN, CAN-FD і FlexRay, а також керованих за двома незалежними шинами CAN. У максимальній комплектації тестер дає змогу продіагностувати агрегати майже 4000 моделей автомобілів, включно з найсучаснішими.
* Комплектація може відрізнятися від представленої на фото. Комплектацію уточнюйте із виробником.
Застосування:
MS561 PRO застосовується для діагностики рульових рейок і колонок ЕПК і насосів ЕГПК окремо від електросистеми автомобіля. Тестер забезпечує діагностований агрегат ЕУР електричним живленням і спеціальними програмними кодами, необхідними для запуску агрегату. У процесі діагностики тестер імітує для агрегату ЕКР швидкість автомобіля і швидкість повороту рульового колеса.
Для підвищення точності та спрощення діагностики тестер показує:
• схему під'єднання універсального кабелю до агрегату ЕПК;
• нормальний (правильний) струм споживання, який повинен бути у агрегату, що перевіряється;
• пакети даних, отримані від агрегату, і їх розшифровку;
• список некритичних помилок.
Тестер обладнаний роз'ємом OBD II, що дає змогу під'єднати зовнішній діагностичний сканер для:
• читання і видалення помилок;
• перегляду даних у реальному часі;
• читання інформації, що зберігається в блоці управління;
• кодування;
• оновлення ПЗ;
• калібрування датчиків;
тощо.
Тестер MS561 PRO може ПРОГРАМУВАТИ VIN в агрегатах: OP402, OP406, CR408, CR414, а також скидати прив'язку рейки до авто в агрегатах: RE418, NI403. Тому немає необхідності використовувати додаткові пристрої, такі як: SVCI2020 або Renolink.
Переваги:
• Діагностика агрегатів ЕПК, керованих по шинах: CAN, CAN-FD і FlexRay, а також керовані ШІМ-сигналами і спецсигналами.
• Діагностика агрегатів ЕПК, керованих за двома незалежними шинами CAN.
• Діагностика датчиків моменту окремо від рейки.
• Діагностика рульових рейок без блоку керування за допомогою адаптера MS550.
• Програмування VIN у блоці керування рейки.
• Скидання прив'язки рейки до авто.
• Можна задавати (змінювати) розпіновку роз'єму OBDII.
• Тестер показує максимум даних по агрегату для полегшення і підвищення точності діагностики.
• Діагностика агрегатів з максимальним струмом споживання 100А.
Напруга живлення, В |
230/120 |
Тип мережі живлення |
Однофазна |
Частота мережі живлення, Гц |
50/60 |
Потужність, Вт |
2000 |
Габарити (Д×Ш×В), мм |
355×255×93 |
вага, кг |
6 |
Перевірка агрегатів ЕПК |
|
Вихідний струм, А |
До 100 А (90 А при живленні 120 В) |
Імітовані сигнали |
- Включене запалювання - Працюючий двигун - Швидкість автомобіля - Швидкість обертання рульового колеса |
Робота з шинами передачі даних |
CAN CAN-FD FlexRay |
Додатково |
|
Види захисту |
- Коротке замикання - Перевантаження - Перегрів |
Підключення діагностичного сканера |
OBDII |
Підключення до ПК |
USB/Bluetooth |
Оновлення ПЗ |
Так |