Габарити (Д×Ш×В), мм |
440x270x320 |
Вага, кг |
19 |
Джерело живлення |
однофазна електрична мережа |
Напруга живлення, В |
230 |
Максимальна споживана потужність, кВт |
2.2 |
Максимальна потужність рециркуляції енергії, кВт |
1.85 |
Керування тестером |
- сенсорний екран 10.1»; - дистанційне керування через локальну мережу |
Робота з шинами передачі даних |
CAN, RS485 |
Підключення діагностичного сканера |
OBDII |
Діагностика модуля батареї |
|
Максимальна напруга модуля, В |
62 |
Кількість послідовно з'єднаних елементів з максимальною напругою 4,2 В на Li-ion елемент |
від 2 до 15 |
Кількість послідовно з'єднаних елементів для LFP елементів |
від 3 до 16 |
Струм заряду, А |
до 60 |
Струм розряду, А |
до 60 |
Рециркуляція енергії під час розряду |
да |
Струм резистивного навантаження під час експрес-тесту |
до120 А (час тесту 250 мс) |
Кількість каналів балансування |
16 |
Максимальна напруга балансування, В |
4.2 |
Струм балансування (заряд, розряд), А |
від 0.05 до 2 |
Точність вимірювання: напруга струм |
0.03 % 0.5 % |
Додатково |
|
Збереження результатів діагностики |
доступно |
Оновлення ПЗ |
доступно |
Тестер MS801 застосовується для визначення ємності літій-іонних модулів високовольтних батарей, включно батареї з LiFePO4 елементами і батареї 48 В Mild Hybrid. Тестер працює в автоматичному режимі за сценаріями, які задаються користувачем.
Можливості тестера:
1. Діагностика Li-ion модуля батареї з максимальною напругою 62 В:
• від 2 до 15 послідовно з'єднаних елементів із максимальною напругою 4.2 В на елемент;
• від 3 до 16 послідовно з'єднаних елементів LFP (LiFePO4).
2. Заряд Li-ion модуля максимальним струмом до 60 А.
3. Розряд Li-ion модуля регенеративним розрядом зі струмом до 60 А (під час розряду енергія повертається в мережу).
4. Балансування елементів у модулі (16 каналів) як у режимі заряду, так і в режимі розряду, зі струмом до 2А;
5. Діагностика 48-вольтових батарей «м'який» гібридних автомобілів (MHEV), що керуються по шині CAN.
Особливості:
• Вбудоване резистивне навантаження зі струмом до 120 А для швидкого тестування якості з'єднання між комірками та вимірювання внутрішнього опору комірок.
• Підтримка BMS із шиною RS485.
• Універсальні та спеціалізовані кабелі для простого під'єднання батарейних модулів.
• Захист від зворотної полярності.
• Контроль температури елементів.
• Сценарії тестування, параметри тестування, що налаштовуються користувачем.
• Дистанційне керування через локальну мережу.
• Формування звітів у форматі PDF.
Габарити (Д×Ш×В), мм |
440x270x320 |
Вага, кг |
19 |
Джерело живлення |
однофазна електрична мережа |
Напруга живлення, В |
230 |
Максимальна споживана потужність, кВт |
2.2 |
Максимальна потужність рециркуляції енергії, кВт |
1.85 |
Керування тестером |
- сенсорний екран 10.1»; - дистанційне керування через локальну мережу |
Робота з шинами передачі даних |
CAN, RS485 |
Підключення діагностичного сканера |
OBDII |
Діагностика модуля батареї |
|
Максимальна напруга модуля, В |
62 |
Кількість послідовно з'єднаних елементів з максимальною напругою 4,2 В на Li-ion елемент |
від 2 до 15 |
Кількість послідовно з'єднаних елементів для LFP елементів |
від 3 до 16 |
Струм заряду, А |
до 60 |
Струм розряду, А |
до 60 |
Рециркуляція енергії під час розряду |
да |
Струм резистивного навантаження під час експрес-тесту |
до120 А (час тесту 250 мс) |
Кількість каналів балансування |
16 |
Максимальна напруга балансування, В |
4.2 |
Струм балансування (заряд, розряд), А |
від 0.05 до 2 |
Точність вимірювання: напруга струм |
0.03 % 0.5 % |
Додатково |
|
Збереження результатів діагностики |
доступно |
Оновлення ПЗ |
доступно |