Фахівці компанії MSG Equipment серйозно підходять до процесу відновлення агрегатів. Для кожного агрегату існує певна процедура відновлення.
Основні пошкодження рейки з автомобіля Ford Focus 3
Деталі кермового механізму постійно піддаються підвищеним навантаженням. На кермову рейку часто потрапляє вода та дорожній пил. Причиною появи стуку в механізмі може стати вироблення зубчастої пари, природний знос підшипників.
Рейка з автомобіля Ford Focus 3 нерідко виходить з ладу, якщо порвався пильовик. На вал потрапляє вода та пил, що стає причиною виникнення корозії. Для запобігання пошкодження механізму, потрібно стежити за станом пильовиків, перевіряти живлення на електромоторі.
Частою причиною виходу з ладу кермової рейки буває: волога, механічний вплив, обрив проводки, програмна помилка, вихід з ладу датчика моменту обертання керма, втрата живлення.
Знос зубчастої пари призводить до люфту в кермовому колесі, автомобіль стає некерованим. Великий люфт може стати причиною попадання в ДТП.
Симптоми виходу з ладу електричної рейки:
1. Заклинювання кермової рейки часто пов'язане з пошкодженням пильовика. У зуби потрапляє бруд, який разом з вологою перетворюється на абразивну масу.
2. Потрібно більше зусиль на кермове колесо. У механізмах з паралельним приводом причиною пошкоджень буває знос ременя. У цьому випадку потрібно замінити ремінь.
3. Виникнення механічного шуму під час повороту кермового колеса. Причиною шуму в районі керма, найімовірніше, є електропривод. Механічний гул вказує на знос підшипників. Якщо електропривод демонтують, то слід виконати повний комплекс регламентних заходів.
4. Підсилювач керма відгукується на обертання кермового колеса з затримкою. Така несправність з'являється через відмову датчиків або пошкодження ЕБУ.
У спеціалізованих сервісах для якісної діагностики використовують контролер MS561. Прилад MS561 застосовується для перевірки працездатності агрегатів ЕПК (EPS).
Великою перевагою EPS-контролера є наявність OBDII роз'єму, який потрібен для підключення до нього різних діагностичних сканерів. Прошивка контролера та база даних агрегатів оновлюється через Інтернет, що дозволяє обладнанню залишатися актуальним довгий час.
COMMENTS